Wednesday, 20 April 2011

EA'OH ♥

20 April 2011-COMEL TAK COMEL? 
EA'OH ♥ HAHA. Selamat pagi semua. Sumpah aku mengantuk lagi woo. Semalam bergayut macam monyet daa. Sampai pukul 3 pagi. Walaweyhh... Kalau cmnie la kann, aku nak try apply jadi customer service. Alaa... kerja yang angkat-angkat telefon tue. Baru sesuuuaii! HAHA. Disebabkan aku cuti hari nie, aktiviti di masa lapang aku adalah aku nak tidur sepuas-puasnyer. Korang jangan jealous pulak ekh. Almaklumlah, bukan senang aku nak dapat tidur lelama tau. Bagi aku nikmat dapat tidur selama berjam-jam tu boleh di ibaratkan macam setahun makan ayam jerr. No ikan-ikan okeng! *syera dah start mengarut* HAHA. Lupakan jer lahh ekh. Erm... Semalam borak dengan orang tue. Dia cakap yang 'AKU SUKA BUAT MUKA' Hehh, Ingat senang ker nak buat muka hah? Susahh tau! Errr, nak tanyer sikit... Comel tak Syera buat muka? HAHA. Cer jawab cer jawab *_* winkwink. Okey fine! Esok aku open kiosk dessert LAGI -.- Heeh, seronoknyer lah kan. Sampai bila harus begini? Lalalala... Tapi seronok jugak duduk dessert hari-hari. Aman jer. Tak panas langsung. I loooike. Dan yang paling penting sekali, aku tak payah mengadap muka EA'OH tue. Hilang sakit didada. AHAHA... Jahatnyer aku kan. Erm, Nak buat macam mana. Tu la diri aku yang sebenar. Sape yang terasa, aku mintak maaf okey.

Thanks for reading.