Saturday, 12 March 2011

Wa gembira bila lu gembira

12 March 2011- I'M LOVIN' IT :)
Hey korang. Selamat tengah malam semua. Mood untuk malam nih adalah gembiraa campur serabut sikit sebab esok nak kerja. Gua gembira sebab esok gua boleh jumpa member-member gua and gua serabut sebab muka gua yang tersangat lah lengee nih. Bukan sebab gua malas nak kerja okey. Korang nak tahu tak, Time kerja lah time yang paling gua rajin sekali (Maaf! Saya dah terikut-ikut cara kak Nisha dengan kak Fyna menaip dalam blog dorang) HAHA. Lupakan dulu story pasal kerja. Ni aku nak cerita sikit pasal tsunami yang melanda crew-crew di McDonalds, tempat aku kerja. Semua cerita ini disampaikan oleh sumber-sumber yang kurang matang yang bekerja di situ. HAHA. Sape dia? Biarlah rahsia. Walaweyh... Tadi aku telefon abang aku. Nasib baik dia yang suruh aku telefon dia, kalau tak... jangan harap! HEHE (Sorry abang) Okey, abang yang mana tuh korang tak usah la peduli sebab korang bukannya kenal pun *_*  Erm... Tadi, story punya story punya story punya story, aku sampai tak sedar yang topup aku dah habis. Seronok sangat berborak ngan dia. Sebab tue aku tak kesah sangat pasal topup ni. Sepanjang aku cuti nih, dia lah yang jadi updaterr aku. Atau dalam perkataan lain penyampai berita aku. Semua cerita dia share and storyy dekat aku. So, takde lah aku ketinggalan zaman sangat kan. Cerita terbaru yang aku dengar adalah masalah CINTA yang melanda tempat kerja aku. Dah takde lagi cinta tiga segi zaman sekarang nih daa. Now ia nya sudah menjadi cinta bersegi-segi. HAHA. Complicated kan! Adoy... Susah jugak bila jatuh cinta nih. Dia ni suka dia ni... Dia tu suka dia tuu... Pening pening. Jadi macam aku kan senang. Semuanyaa kawan-kawan belaka. Aceceh ^^ Ya ya oooh ajo... HAHA. Aku tak boleh nak cerita dengan lebih details dekat sini sebab aku takut nanty ada yang  terasa. Blog kan untuk tatapan umum. Sape-sape jeh boleh baca. So, untuk menjaga hati mereka-mereka ini, saya terpaksa merahsiakann kejadian sebenarr. Kepada mereka yang sedang bercinta di McDonalds tuh, saya doakan kalian bahagia. Jangan gaduh-gaduh taw. Nanty huru-hara satu McD. HAHA ;D Ikhlas daripadaa budak kecik nih haa...

Thanks for reading.