Tuesday, 22 March 2011

Thanks Abang Muhammad

22 March 2011- TERIMA KASIH ''ORANG TU''
CERITA 1
Sebelum nih kan aku ada cerita pasal ''orang tu'' dekat blog aku nih haa. So, yang ni sambungan daripada posting aku tue. Walaweyh ^^ Obvious sangat ke sape ''orang tu'' tuh? Sampai Abang Pezal dengan Kak Nisha pun boleh agak siapakah gerangan ''orang tu'' tue. Hush... memang aku kena perli je la kan. HAHA. Buat malu ajeh -.- Okey fine! Aku silap. Salah aku sendiri sebab tak tegur dia on Friday. Alahh... Friday yang first day aku masuk kerja lepas kena chicken pox bagai uh. Katanya: Dia tak cakap dengan aku sebab aku tak tegur dia time tuw. Lagi sekali aku cakap memang salah aku okey. Bukan sebab aku sombong ker ape uh. It just that I'm ashamed of myself. Mana taknya. First day datang kerja dengan muka lengee cmtue kan -.- So yeah, I'm very very sorry. Syera mintak maaf okey. Kalau korang nak tahu, aku dah kembali ''berkomunikasi'' dengan dia semalam. Yeayyy *__* Seronok sangat-sangat laweyh. 4 hari aku tak bercakap dengan dia aku rasa macam 4 tahun lamanya. HAHA. Boring bhai if tak cakap dengan ''orang tu''. Semalam hari jadi aku and yeah... he starts talking to me again. OMG! Aku gembiraa. Sumpah aku terharu gila babeng doh. Dia siap belikan aku kek and hadiah hari jadi sekali. Pakej 2 dalam 1. Huwaaarghhh... Nak nangis rasanya semalam (tapi tak nangis pun) Nasib baik aku pandai cover. HEHE.
To ''orang tu'' @ Abang Muhammad (dah pecah rahsia dah) ;
Terima kasih untuk segala-galanya. Terima kasih untuk kek yang superb sedap tu dan hadiah hari jadi yang Syera akan jaga and ingat sampai bila-bila. Syera sayaaaang abang ♥ Walaupun Abang selalu cakap Syera ada banyak 'abang' dekat McD tuh tapi percaya lah YOU ARE THE BEST. Syera takkan lupakan semua kebaikan abang dekat Syera dan Syera harap hubungan adik dengan abang nih akan berkekalan sampai bila-bila walaupun Syera dah tak kerja dkt McD tu dah. Lagi sekali, Syera ucapkan terima kasih sangat-sangat. Jasamu akan ku kenang (winkwink) Oh yea, SYERA DAH SAVE NOMBOR TELEFON ABANG OKEY. Don't worry be happy. HAHA

Some pictures please :
(Thanks untuk kek yang sedap nih)
(Warna pink okey. Kau ado? HAHA)

So thank you so much yeah abang.


Thanks for reading.