Tuesday, 8 March 2011

Soalan Cepumas

 08 March 2011- NEXT QUESTION PLEASE! HAHA
SPECIAL QUESTION FROM ZAHIDAN ZULKIFLIE:
SYERA, MACAM MANA MUKA KAU SEKARANG? HAHA.

(tekan untuk pembesaran)
Hush... Main kasar nampak! HEHE. Kurang ajar kan kau tanya aku soalan macam tuh! Walaweyhh... Apahal tanya ? Rindu aku lah tuh an an! HAHA. Gurau jea. Secara jujurnya lah kan, muka aku sekarang nih dah macam momok. Kau tahu tak momok tue apa? Tak tahu! Meh sini gua bagitahu lu! Hah... Pernah tengok cerita Zombi Kampung Pisang tak? Hah... Salah sorang pelakon tuh lah AKU. HAHA. Tak percaya ke? Lantak korang lah nak percaya ke tak nak kann! Gentle aku cakap. Sepanjang aku dirumah, aku tak pernah berenggang dengan bedak sejuk dan krim hilang parut aku tuh. 24 jam muka aku ditepek dengan bedak sejuk dan krim hilang parut. Biasa lah kan, Nak cantik punya pasal (Cantik kew) HAHA. Tapi kan, aku pelik lahh. Parut dekat muka aku ni semakin berkurangan tapi tak hilang sepenuhnya. Macam mana boleh tak hilang nih? Adoyyy... Korang faham tak apa aku cuba cakap kan nih? Tak faham? Tanya aku personally okey. Nanti aku cuba terangkan. Siap dengan gambar sekali aku kasi. Korang tengok la puas-puas. HAHA. Saboo je lerr. By the way, Lepas nih korang korang semua janganlah dok sibuk tanya soalan cepumas nih lagi okeng. Aku agak tacink laa bila orang tanya pasal muka aku *Gedik lebih nak tacink-tacink* HAHA. Kalau korang nak tanya jugak, insya allah aku jawab. Tapi aku tak yakin aku akan jawab. HAHA. Melalutt sudaa *__*

Thanks for reading.