Thursday, 3 March 2011

Seminggu je lagi

 03 March 2011- SABAR JEH LAH !
Arghhhh... Bisa giler aku kalau macam nih. HAHA. Guess what, Doktor Ivan Thomas telah menambah cuti sakit aku kepada seminggu lagi. Terima kasih doktor -.- Walaweyh... total cuti aku adalah 20 hari.  LAMAAAA BANGETT!!! Cuti lama-lama macam orang dalam pantang bersalin je doh. HAHA. Bengang giler siot. Aku bukan apa... cuma dah sangap giler nak kerja nih. Rindu nak tekan button kaunter tuh. Selebihnya aku rindu member-member aku. Abang-abang aku, kakak-kakak aku... Gosh! Miss them a lot thou *__* Rindu nak buli dorang especially abang kesayangan aku tu. Kesian dia! Setiap malam telefon aku suruh aku masuk kerja. Dia kata dia kesunyian tanpa aku disisinya. Piiiirrraaaahhh.... Geli la abang oii. Ayat tak boleh lagi jiwang ker? HAHA. Parut pun tak hilang lagi. Nak suruh masuk kerja. Giler ke apa nak suruh aku kerja. Dengan muka dah macam zombie nih nak mula kerja bagai. Confirm customer lari lah kan. HAHA. Tunggu lah Syera sihat nanti. Kita lepak okey abang. Don't worry. Be happy yaw :) Oh yea... Tadi aku mesej manager aku bagitahu pasal pertambahan cuti aku tuh. Dia kata McDonalds bayar MC 14 hari jeh. Selebihnya cuti tanpa gaji. Tingtong... 7 hari aku cuti tanpa gaji. Heh, 'kayap' aku bulan nih. HAHA. Makan gaji basics jeh la. Over time sume takde. Sedihnyaaa. Orang makin lama kerja, makin banyak gajinya. Tapi aku... makin SIKIT. Lalalala... takpe lah. Dah takdir kan. Kena lah terima. Bulan depan aku nak kerja sampai lebam. Tak payah cuti langsung. Confirm MASYUK nanty kan. Boleh belanja korang korang sume. Yeahh... HAHA. Dah lah. Sampai di sini sahaja aku merepek. Selebihnya dalam posting yang akan datang okey. Korang doakan lah aku cepat sembuh yea. Terima kasih
SELAMAT HARI JADI TO KAK FIFI !
SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI.
 SYERA SAYANG KAKAK


Thanks for reading.