Wednesday, 2 March 2011

Saya dah sihat

  02 March 2011- I'M FINE, THANK YOU !
Walaweyh peoples. Hey. Selamat pagi. Good morning and assalamualaikum semua. This is my SECOND POST for 2011 *winkwink* Bangga kejap ^^ HAHA. Orang lain dah nak masuk 100 post for 2011, tapi aku baru 2. Apa ke kesiannya hidup blog aku ni haa. Tapi takpe lah kan. Kita tak boleh nak ikut style orang. Cara orang lain, cara kita lain kan. Bukan senang nak puaskan hati semua orang. Okey! Today nak story pasal penyakit aku yang semakin pulih nih. Alhamdulillah... Berkat doa semua orang, penyakit chicken pox aku sudah sampai ke penghujungnya. Atau dalam kata lain, sudah semakin baik. Walaupun belum 100% pulih, tapi aku tetap bersyukur. Aku masih ingat hari pertama aku terkena penyakit chicken pox nih. Masya Allah... Sungguh terseksa dan sangat-sangatlah menyakitkan. Tuhan jeh yang tahu macam mana aku rasa time tuh. Tapi hari ini, penyakit ni semakin pulih. Insya allah, dua, tiga hari lagi baik lah. Mungkin yang tinggal hanyalah parut-parut sahaja. Terima kasih ya Allah. Terima kasih di atas kesembuhan ini. Amin! Dah tak sabar dah nak mula kerja. Rindu dekat kawan-kawan McDonalds uh. 2 minggu tak jumpa. Alahai... macam 2 tahun rasanya. Rindu dekat abang aku. Rindu dekat akak aku. Senang cerita rindulah dekat semua uh. Kalau takde aral melintang, Sabtu nih dah boleh mulakan tugas. Tapi tengoklah... Kalau dah baik sepenuhnya aku pergi lah kerja. Tapi kalau macam tingtong lagi, maybe Isnin aku masuk McDonalds semula. Tak sabar! Tak sabar! Harap semuanya masih sama. Takde apa-apa yang berubah. Perasaan aku berdebar siot nak mulakan kerja nih. Almaklumlah, dah ada promosi baru. Mampus aku kalau terlupa button kaunter nanty. HAHA. Tapi takpe lah. Apa guna tuhan kurniakan mulut. Boleh bertanyakan. Orang tua-tua kata ''Malu bertanya sesat jalan'' So, rajin-rajinlah bertanya nanty. Ekh, dah lah. Malas nak membebel panjang-panjang. Aku nak mandi. Nanti ada masa aku update lagi okey. Bye bye.

Thanks for reading.