Wednesday, 2 March 2011

RM 3723.01

 02 March 2011- MAHAL BHAI !
Hello peoples. Posting aku kali ini berkenaan dengan nilai blog aku kalau aku nak jual. HAHA. Macam bodoh ajo. Ade ke orang nak beli kalau harga dia mahal berhantu macam nih. Korang tak percaya kan! Pegi laman web nih http://bizinform.org/ Lepas tuh korang taip lah nama blog aku. Than, korang tahu lah berapa harga blog aku nih haa. Jangan terkejut pulak okey. HAHA. Gambar kat atas tuh nilai blog aku. Boleh buat hantaran kahwin nanty. Korang pun boleh cuba kalau nak *__*

Thanks for reading.