Sunday, 6 March 2011

Rindu serindu rindunya ♥

 06 March 2011- SAYA PUN RINDU AWAK JUGAK ♥
Ting tongg... Assalamualaikum. Harap maklum. Ini merupakan posting saya yang ketiga untuk hari nih. Walaweyhh... Just nak show off sikit, finally ada jugak orang yang rindu Syera (kena bold nih) HAHAHA. Bangga sudah *__* winkwink. Thanks too KAK FYNA sebab dia cakap dia rindu Syera (Dia yang cakap okey. Bukan aku buat cerita) Kak Nisha pun sama jugaks. Thank you Syera pun rindu dekat kak Fyna and Kak Nisha. Walaupun kita selalu kerja lain-lain shift kan, Syera tetap rindu dan ingat korang semua. Argh... Cepatlah masa berlalu. Aku tak sabar nak masuk kerja nihh. Sabtu oh Sabtu! Cepatlah engkau hadirr. CEPATTT! HAHA... Gila sudahh! Inilah padahnya kalau cuti lama-lama. Otak pun tak boleh berfungsi dengan baikk. Aku sekarang tengah dok sibuk  mencari facebook budak-budak McDonalds yang lain. Almaklumlah, 20 hari aku jadi pengganggur, bosan dan takde kerja. So, dah nama pun takde kerja kan. Meng-Add orang je la. Apa lagi nak buat uh. HEHE... Kerja korang cuma satu jeh. Meng-Approved facebook Syera supaya Syera boleh merapatkan hubungan silaturrahim dengan korang. Ayat tak boleh skema lagi ke Syera? HAHA. Jumpa di posting yang akan datang. Chaw sin Chiii :D Ekh, before that , ada special wishes untuk someone.
SELAMAT HARI JADI KAK FYNA.
SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI.

Thanks for reading.