Wednesday, 9 March 2011

Rindu banget sih

 09 March 2011- MEMANG SAYA RINDU !
Selamat tengah malam saya ucapkan kepada semua. Hush... pejam celik pejam celik, sekejap jeh dah masuk hari Rabu kan. Rabu is Wednesday. Macam tak percaya aje uhh.Adoii, ini bermakna semakin dekat lah hari aku nak mula bekerja semula. Haa *__* Dan semakin dekat jugak lah hari pengeluaran results SPM aku -,- Walaweyhh... Berdebaqq abis nih! Hmm, Okey fine! Aku malas nak story pasal results SPM yang belum ku ketahui bila tarikh keluarnya. Aku just nak mention dekat sini yang
AKU RINDU ABANG AKU!
Sekian terima kasih! HAHA (update blog dengan benda yang takde motif. Sumpah aku bosan)

Nota ajaib
Perasaan rindu itu datang dari dalam hati okey. Bukan di buat-buat. Saya ikhlas abis nih. HAHA *pinjam ayat buku sastera*

Thanks for reading.