Tuesday, 8 March 2011

Rajin mengedit

08 March 2011- A NEW BACKGROUND DAN HEADERR
Assalamualaikum dan salam satu Malaysia. Sorry peoples, hari nih aku tiada mood untuk mengupdate blog. Pening memikirkan masalah parut di muka yang tidak hilang-hilang sehingga ke hari ini. Semangat aku yang pada mulanya berkobar-kobar untuk ke tempat kerja semakin pudar disebabkan kesan parut di muka aku nih haa. Tinggal lagi 3 hari je untuk aku memulakan tugas di McDonalds dan hanya 3 hari untuk aku pastikan parut dimuka aku nih menjadi sedikit berkurangan. Gentle aku Malu nak pergi kerjaa. Takut lah kalau kena bahan -.- Erm... Ya Allah ya tuhanku! Engkau bantulah hamba mu ini menghadapi dugaan hidup sebegini. Aku tidak kuat ya Allah. Engkau berikanlah hambamu kekuatan untuk menghadapi segala rintangan yang melanda diri ini. Amin! Haa... Posting kali nih nak story morry sikit pasal my new headerr and background. HAHA. Jangan jealous okey. Dalam takde mood takde mood nih, sempat pulak nak edit blog bagai kan. Walaweyh... Ini kerja senang lah. 5 minit dah boleh siap tauk. Jangan lah malass. Kalau malas, habislah blog. Jadi burukk uh. Ops... Aku bukan nak kata blog aku lawa lah. Tak lawa mana pun okeng. Ini just pepatah buatan aku sendiri. ''KALAU MALAS HABISLAH BLOG. JADI BURUK UH'' HEHE... Orang selalu puji blog aku comel (orang yang kata okey) tapi aku rasa tak comel pun. Biasa-biasa aje kowt. Aku rasa lah kan, mesti ada ramai lagi blogger-blogger yang mempunyai blog yang comel-comel dan cute-cute belaka. But, it's okey lah. Aku nak ucapkan TERIMA KASIH sebab puji blog aku yang tak seberapa ini . Susah-susah aje kan! Saya terima pujian itu dengan hati yang senang lenang. Thanks again. WEE *__*


Thanks for reading.