Monday, 7 March 2011

Oh Encik Nuffnang !

 07 March 2011- KENAPA ENGKAU TAK BOLEH HUH ?
Heyloo... Mood aku pagi nih adalah nak marahh. Mana tak nak nya. Apa yang aku nak buat sume tak menjadi. Gentle aku tak puas hati okey! Dari dulu lagi aku nak daftar Nuffnang tapi TAK BOLEH. Why huh?? KENAPAA?? Aku bengang tahu. Orang lain dah dapat beratus ratus ringgit hanya dengan Nuffnang, tapi akuu... daftar pun belum. Walaweyhh... Bukan aku tak nak buat okey. Tapi Encik Nuffnang kita nih buat perangai. You know what, BUAT PERANGAII! Seratus kali dah aku tekan button DAFTAR tuh, tapi still tak boleh. Oh Mann! Apa dosa aku dekat Nuffnang nih? Serious aku jealous bila tengok blog orang lain ada Nuffnang. Mesti dorang kaya kann. Setiap klikk bernilai Ringgit Malaysia (RM) Aku suka jugak tekan iklan Nuffnang dekat blog-blog orang. Aku tahu korang suka bila aku tekan Nuffnang korangkan. HAHA. Almaklumlah... Dekat blog aku kann takde. So, apa salahnya kalau aku tekan Nuffnang dekat blog korang. HEHE *__* Takpe lahh. Aku nak try buat sampai boleh. Lantaklah korang nak cakap aku ketinggalan zaman ke, dah lapuk ke, Ada aku kesahh?? Lalala... Okey lah. Jumpa di next posting yaw. Byee

P/S: NUFFNANG, IZINKAN AKU MENDAFTAR BOLEHKAN??

Thanks for reading.