Friday, 4 March 2011

No need love

 04 March 2011- CINTA OH CINTA
Hello. Salam satu blogger aku ucapkan kepada semua. Di petang yang membosankan ini, aku terasa nak mengupdate blog pulak uh. Nak merepek pasal apa ekh? Takde idea doh. Tapi takpe lah. Jom cakap pasal cinta. Lagipun dah lama aku tak story pasal kisah cinta aku dekat dalam blog nih. Now, NO MORE LOVE IN MY LIFE. Seronok menjadi single buat sementara waktu. Takde masa nak fikirkan soal cinta sekarang nih. Budak-budak tempat kerja aku semua cakap aku sombong tapi lantak lah... Aku jeh tahu sape diri aku. Buat apa nak sibuk fikir pasal orang lain kan. Aku bukan apa uh. Malas jeh nak bercinta lagi. Letih kena game. Bukan sebab takde orang nak dekat aku tau. Ada dua tiga orang budak lelaki dekat tempat kerja aku nih haa sibuk duk mengayat aku, tapi aku buad dek jeh. Ada ke patut dorang cakap aku LESBIAN. Gila ke apa uh! Aku normal okey. Kecoh lebih ^^ hidup aku sekarang dah sempurna walaupun takde boyfriend. Cukuplah dengan kehadiran abang-abang angkat aku tuh haa... Aku dah cukup bahagia dah. Tak payah nak jaga hati sesiapa. Semuanya lepak-king. Cakap pun boleh main lepas jeh. Kalau dengan boyfriend, fuh... penat lah. Nak jaga hati berbagai. Aku nih dah laa suka berkawan dengan sume orang. Baik perempuan mahupun lelaki. Kalau ada boyfriend, nak jaga pergaulan sume sume uh. Arghh... malasnyaa! Jadi perempuan plastik lah aku balik nanty. OH TIDAK!! Tahun 2011 nih aku belum couple dengan sesiapa lagi. Korang doakan lah aku bertemu jodoh dalam tahun nih okey. Tapi tak nak lah dengan budak McDonalds sebab kiteorang dah macam adik beradik. Tak best lah nak feeling-feeling nih. Takut bergaduh dekat tempat kerja jeh. Habis huru-hara nanty. Okey lah. Malas nak mengarut panjang-panjang. Jumpa dekat next post okey. Bye bye peopless

Thanks for reading.