Tuesday, 29 March 2011

Nangis je la Syera

29 March 2011- HARI INI BUKAN HARI AKU :(
Hey you alls. Hari ni aku buat overtime sejam. So pukul 8.30 tadi baru punch out. Mood bekerja untuk hari nih TAK ADO. Aku pun tak tahu kenapa dengan diri aku hari ni!! Mungkin disebabkan perubahan mood yang sering dialami oleh kaum wanita pada setiap bulan kowt. Kenapa aku senang sangat menitiskan air mata? Walaweyhh... Lepas 3 bulan aku kerja dekat McD tu, buat pertama kalinya aku menangis. Aku menangis lepas punch out tadi. Tak percaya? Tanya si Huzafiq. Dia ada dengan aku dekat belakang tady. Bodohnya aku -.- Kenapa kuat sangat tacink nih?? Selalunya boleh je tahan tapi kenapa tidak hari nih??? Ermm... Ntah lahh. Boleh giler aku melayan kerenah diri aku sendiri. Tabahkan hati je lahh Syera. Redha je atas apa yang berlaku. Mungkin ada hikmah disebalik semua nih. Insya allah hari esok akan membawa kejayaan untuk kauu.

p/s: Pedulikan Syera kalau itu yang dapat mengembirakan hati korang. Terima kasih
Thanks for reading.