Monday, 28 March 2011

Macam bodoh -.-

28 March 2011- GENTLE AKU BENGANG ^^
Hari nih hari bengang aku. Memang aku bengang giler hari nih. Kebengangan aku memang terserlah okey. Aku pun tak tahu kenapa aku bengang! Hehh... Berapa banyak ''bengang'' ntah uh. HEHE. Fine! Mood takde sebab tku tengah bengang. Bengang aku tuh dah sampai ke tahap BANGANG dahh. Walaweyhh... Mana tak bengangnya kalau asyik kena marah jeh. Macam taik okeng -.- Aku tak buat salah pun kena marah. Aku tolong dia pun aku kena marahh. Aku tak tolong pun kena marah jugakk (tone lain sikit) Haihhh, nasib kau lah Syeraa. Sabar je lahh. Nasib baik rasa hormat aku dekat dia still ada. Kalau tak memang dah kena maki dah dengan aku tady. Hmm... ntah lah -.- Aku nak cakap banyak malas. Nanti ada orang terbaca, merreport dekat dia pulak. Karang tak pasal-pasal jadi gaduh. Aku malas nak gaduh-gaduh nih. Cukup la sorang sentap dengan aku. Malas dah nak cari musuh-musuh baru. Ingat seronok ke tak suka dekat orang nihh. Tak best tau! Biar orang tak suka kita, jangan kita tak suka orang. Nanti hati kita sendiri yang tak tenteram sebab asyik ingat orang yang kita benci tu jeh. Tapi tadi memang sumpah aku tak puas hati giler babeng. Kalau boleh aku nak tarik je dia ke belakang than tanya apa masalah dia dengan akuu. Macam bodoh ajee -.- Kalau nak suruh aku buat kerja pun suruh la elok-elok. Tak payah la nak buat muka bagai. Aku kerja McD tu dah masuk 3 bulan dah. Aku tahu kerja aku. So, kau tak payah lahh nak jerit-jerit arah aku. Siap tarik muka lengee bagai. Ingat hansem ke buat muka camtuh. Weyhh... Malas arh nak ingat. Sumpah kali nie aku tacink dengan dia. Tengok je la aku buat apee nantii. Hari nie hari kau. Esok lusa hari aku pulakk. Than nanty baru kau tahu langit tue tinggi ke rendah. Chaw!

Thanks for reading.