Sunday, 6 March 2011

Luckiest followers

 06 March 2011- LUCKY NUMBER 200.
Assalamualaikum. Tak jawab dosa bhai. HAHA. And and selamat pagi pagi buta too all yang rajin view blog aku nih haa. First of all, aku nak bagitahu korang betapa bertuahnya aku di dalam dunia berblogging nih. Mana tak nya... asyik jadi lucky followers je. Habis terpampang besar muka aku dekat blog-blog merekaa. WANTED BHAI! HAHA... Hari tuh lucky followers yang ke 100, pastu yang ke 1000 than now yang ke 200 pulak. Thanks too AKAK ANNISHA sayang sebab letak picture saya besar-besar dekat blog akak. Saya berbangga seketika *__* HAHA. Disebabkan akak ''mengumpat'' saya dekat blog akak, saya pun nak lah jugak ''mengata'' akak dalam blog saya. Bolehkan? HEE... So, here some stories about her and her baby blogg (Wa nak tiru cara dia tulis pasal wa dekat blog dia)
(Haa... Ini lah dia akak manis kita, Kak Annisha)
Beliau nih Junior gua dekat McDonalds, Mid Valley tempat gua kerja sekarang. Walaupun beliau lagi tua dari gua (perasan muda) tapi beliau tak nampak lagi tua dari gua. HAHA. Apa aku merepek nih? Okey fine! Beliau memang cantik. Tapi SORRY guys! She's taken okey. Masa mula-mula beliau masuk McD dulu, gua ingatkan beliau nih sombong tapi rupanya gua salah la bhai. Beliau tak sombong tapi TERLEBIH ramah gua cakap sama lu. Gua suka dia duduk kaunterr. Suara dia memang rock. Tak percaya? Lu orang suruh beliau cakap benda nih; Hai! Welcome to McDonalds. Having here sirr? Korang tahu lah betapa seraknya suara dia. HAHA. Hope beliau kerja lama lah dekat McDonalds tuh. McD memang perlukan orang macam beliau nih. Akhir kata, tak sabar nak jumpa kamu wahai Akak Nishaa oiii. HAHA. Oh yea, lu orang pergi la view blog dia. Than lu orang tahu lah kenapa gua cakap macam cina murtad nih. Walaweyh :)


Akhir kata, buruk benor aku cakap 'gua' 'lu' 'gua' 'lu' nih. HAHA.

Thanks for reading.