Friday, 25 March 2011

Kuat sentap pegi balik

 25 March 2011- SENTAP TAK SENTAP LAH KAN *_*
Pssttt... Pssttt *Meh lerr bergosip Kak Limahh oii. HAHA. Macam bodoh jeh -.- Assalamualaikum dan salam satu Malaysia aku ucapkan kepada semua. Aku baru je sampai rumah nih haa. Hari nie aku kerja macam NEPAL tahu tak! Kerja 10 jam. 10 jam tue lama tahuuu.Lepas tuh tolak 30 minit rehat sama lah dengan sembilan jam setengah (versi matematiknya 10.00-0.30=9.30) Walaweyhh... terasa kepenatannya. Esok pun sama jugak. Kerja versi Nepal. 9 jam -.- Sabar je laa kan. Nasib baik gaji jalan. HEHE. I looooikee. Cerita pasal tady kan. Ermm... Aku asyik kena buli aje hari nih. Lagi-lagi dengan Abang 'F' bukan nama sebenarr tuh. Kak 'A' bukan nama sebenar pun sama jugaks. KAKI BULI! HAHA. Hehh, tak baik tau buli budak 'baik' macam Syera ni. Kesian dia (Baik ker? HAHA) Hishh... Takpe lah kan. Ada ubi ada batas, ada hari boleh balas. HAHA. Wah wah wah *_* Syera dah pandai berpantun dah sekarang nih. HEHE. Arghh sudah... Aku layan kan aje bila dorang dok ejek-ejek aku. Bukan nya mati pun uh. Aku tahu dorang bergurau. Ejek laa lagi ekh. SYERA SUKA SANGAT. Weekkkk *_* HAHA. Aku bukan macam si 'H' bukan nama sebenar tuh. Sikit-sikit sentap -.- sikit sikit sentap -.- Tak faham aku dohh! Pastu bila dah sentap, nak ngumpat-ngumpat orang pulak. Walaweyhh... Ntah pape ntahh uh. Kalau nak sentap sangat, duduk rumah tolong emak lah kan. Tak payah kerja. Bila time balik, amboiii! Kemain laju lagi dia. Bila suruh stock up, lengee giler babeng. Sume tak tahu. Kerja dah berbulan-bulan pun slow lagi. Buat air milo pun tak reti. Hmm... Ini dah parah dah nih. Grr ^^ Bengang bengangg. Aku tak faham ape yang dia tak puas hati dekat aku nih haa. Nak kata aku ni cun, dia lagi cun meyh (cun ker?) HAHA. Nak kata aku kerja laju, dia lagi ''laju'' kowt. LAJU KER? Well, no komenn! HEHE. Ntah arh. Lu pikir la sendiri. So yeah, to 'H' bukan nama sebenar, if ada benda yang tak puas hati dengan Syera, please datang jumpa Syera sendiri okeng. Tak payah nak bergosip dan mengata Syera dekat orang lain sebab Syera takut nanty Syera akan menyakitkan hati kamu. Syera tak nak la nanty jadi gaduh sebab hal remeh temeh nih. McD tuh bukannya besar. Pusing-pusing kita akan jumpa jugak. Please okey! To mereka yang gemar mengejek Syera, teruskan usaha korang ituuu. I LOOOIKEEE. AHAA...
I love you one.
I love you too.
I love you three.
I love you four.
I love you five.
I love you six.
I love you seven.
I love you eight.
I love you nine.
I love you TENN.


Thanks for reading.