Wednesday, 9 March 2011

Jom merepek

 09 March 2011- SYERA DAH MULA BUAT PERANGAI
Yeah man *_* Selamat malam peoplees. Sepatutnya kan hari nih kan aku nak pegi gunting rambut, but TAK JADI uh. Kenapa tak jadi? Nih semua disebabkan sifat malas yang melanda diri aku beberapa hari ini. Sumpah aku malas nak keluar rumah. Nak menapak ke pintu pagar depan pun aku malas. HEHE. Apa lah nak jadi dengan aku kan! Nie la padahnya kalau lama sangat duduk terperuk dekat rumah. Dah jadi berat bontot nak bangun doh -.- Haih... Apa kena dengan kau haa Syeraa. Asyik buat perangai aje. Anak dara jenis apa ntah kau nih. Pemalass! HAHA (setiap percakapan itu doa laa mama) Ops... Kantoi ^^ Aku bukan pemalas lah. Cuma kurang rajin aje. Aku bukan macam adik aku. Dia rajin bhai. Tue memang aku tak boleh nak nafikan. Memang tak boleh langsung nak nafikan taukk. Gentle aku cakap okey! Bukan lah aku nak puji dia sangat kan, tapi ini KENYATAAN. Korang pun kena sama-sama terima kenyataan nih. Ermm... Tapi kan, korang percayalah cakap aku ini... Suatu hari nanti aku akan menjadi rajin jugak. Rajin macam semut okeng. HEE. Oh oh... Aku dah tukar lagu dekat baby blog aku. Walaweyyh... aku sekarang tengah addicted dengan lagu Akim featuring Stacy tuh. Bukan lagu dia aje, dengan ais-krim ais-krim tu sekali bhai. CORNETTO (: Alangkah indahnya jika aku dapat menikmati ais krim itu. Yummyy! HAHA. Actually, aku tak tahu nak posting pasal apa so aku buat keputusan untuk merepek. Jangan kesah okeyy kawan-kawan *_*

p/s: Posting kali ini tiada colour-colour macam selalu. Harap maaf! Saya sudah kehabisan warna. HAHA *ayat budak malas*

Thanks for reading.