Monday, 7 March 2011

Ini untuk Abang

  07 March 2011- BLOGWALKING BEBEH
Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh *alim sikit* HAHA. Aku ulangi... Assalamualaikum semua. Posting aku kali nih adalah berkenaan dengan abang kesayangan aku dekat McDonald tuh haa. Nama dia Muhammad. Abang Muhammad! Dia pun dah pandai nak ber-blogging dah sekarang nih (kena bold nih) HEHE. Hush... Jangan lawan tauke sudah la yea. HAHA. Jangan marah yea abang *__* Takpe lah. Syera tolong promote blog abang dekat blog Syera okeng. Syera tolong lah apa yang mampu. Anything just asked me. Untuk abang, semua boleh! Syera boleh settle semua. Walaweyh... Hebat tak adik abang nih. HAHA.  Korang korang semua... Tolong view blog ni tau. Bukan view ajee... Follow sekali. Dapat pahala tau tolong kawan nih. Believe me okey! Korang tak nak pahala kea? HAHA. Jom check it out blog abangku...
http://madz2186.blogspot.com
(Tekan untuk aktiviti pembesaran)
Ini merupakan petikan daripada blog beliau. Ehem...ehemm... Ada nama aku okey. Jangan jealous. HAHA. Abis lah aku lepas nih. Kena stalker je nanty. Nak mengadu domba dekat blog aku pun susah dah lepas nihh. Tapi kan, aku nak ucapkan selamat datang ke dunia berblogging kepada beliau. Teruskan usahaa yup abang Muhammad :) Chaiyokk
 

Thanks for reading.