Saturday, 19 March 2011

Dulu lain, sekarang lain :'(

19 March 2011- DAH TAK MACAM DULU LAGI
Hey guys. Berjumpa kita kembali pada hari Sabtu yang indah ini. Indah ke? HAHA. Actually, memang indah pun. Aku baru jeh balik dari kerja. Penat pun tak hilang lagi aku teeerrruuuusss je online. Syabas Syera! HEE... Masuk hari nih, dah dua hari lah aku bekerja lepas 25 hari cuti ''bersalin'' HAHA. Takde lah. I mean cuti sakit. Chicken pox laweyh. Hush -.- sudah lah! Aku tak nak story pasal demam ayam aku tu lagi. Ngeri bila ingat balik... Kerja aku memang tersangat-sangatlah okey. First day masuk kerja memang best walaupun muka aku lengee sangat-sangat. Adakah aku menjadi mangsa ejek? Yeahh ^^ Memang aku kena ejek pun tapi sikit jeh laa uh. Kiranya janji Abang Pezal untuk tidak membuli Syera memang boleh dipercayai. Thank you, Thank youu HAHA. Tapi kan, ada satu benda yang tak best doh. Walaweyh... Aku pun tak tahu apa salah aku sampai 'orang tu' tak nak tegur aku. Sape 'orang tu' tuuu ekh? Ermm... Biarlah rahsia. Ini antara aku dengan dia. Aku mention benda nih dekat blog aku pun BUKAN sebab nak memalukan sesiapa tetapi saje je nak meluahkan perasaan yang terbuku di dada ini (wah wah wah, ayat dalam novel ni) HEHE. Tak seronok lah kalau selalu macam nih -.- Aku tengok lah kan, time 'orang tu' dengan member-member lain, okey aje tapi bila dengan aku macam..... ermm, entah lah! Aku rindu saat-saat aku dengan 'orang tu' pergi makan sama-sama, lepak together getherr, berborak pasal life aku dan dia, gaduh-gaduh bagai. Memang seronok :) Tapi aku rasa lah kan semua benda tuh takkan terjadi lagi. Sedihnyaa :( Tapi nak buat macam mana kan. Terima ajeh laa. Redhaa dengan dugaan tuhan. Kalau 'orang tu' terbaca, Syera just nak mintak maaf kalau Syera ada menyakitkan hati or ada terkasar bahasa. Syera tak sengaja lorh. Semua yang baik datang dari Allah dan sebaliknya datang dari diri Syera sendiri. Syera mintak MAAF sangat-sangat...

Thanks for reading.