Thursday, 24 March 2011

Ding dong bell

24 March 2011- FLASH BACK KE HARI SEMALAM.
Hey friends. Sorry bhai! Semalam aku tak sempat nak update blog doe. Banyak sangat aktiviti sampai takde masa nak main conteng-conteng dekat baby blog aku nih haa. Walaweyhh... Semalam results SPM keluar -.- dan alhamdulillah keputusan peperiksaan aku agak boleh dibanggakan. Walaupun tak banyak huruf A tapi aku still bersyukur kerana tiada subjek yang gagal. Insya Allah kalau ada rezeki aku akan sambung pembelajaran aku sehingga ke menara gading. Korang doakanlah aku yup. Ermm... Lepas amik results SPM, aku ke saloon untuk memotong rambut aku yang sudah panjang giler babeng nih. Bukan potong aje, siap rebonding sekali bhai! Biasa lah uh, anak Jefri kan kaya *__* HAHA. Selepas 3 jam amoi tu membodek rambut aku, barulah dapat hasil dia. Sumpah aku puas hati dengan rambut baru aku nih haa. NO MORE SIPUT okeng ^^ HEHE... Lepas dah siap buat rambut, aku dengan adik aku, si lengee Wani Jefri pergi berjalan-jalan di Mid Valley. Haihh Syera *_* Tak kerja pun pergi Mid kan. Sumpah takde kerja. Aku dengan Wani berjalan-jalan dekat Mid pastu lepak dekat Dessert McDonalds. Haihh... Biasalahh kan! Syera kalau dah jumpa Abang Ruslan dia, bergosip lah apa lagi. Dalam pukul 5 petang, kiteorang pun gerak nak balik. On the way nak balik tue, aku singgah kejap dekat kedai makan Abang Muhammad. Gentle aku makan banyak okeyy. Lauk dia sedap banget. That's why I TERbanyak makan. HAHA. Thanks Abang Muhammad. Around 6 pm baru lah kiteorang sampai rumah. Mata dah mengantuk so aku pun terus lah tertidur. That's whyy takde masa nak update blog. Maaf -.-

Thanks for reading.