Monday, 28 March 2011

Dah macam jantan

27 March 2011- COMOT TAK COMOT LAH KAN!
Hey. Actually hari ni aku takde mood nak update blog. Maklumlah tengah bengang tahap gaban. Dah lah 10 jam kerja hari today. Penat nya mengalahkann marathon 1500 kilometerr *gebang lebih* HAHA. Okey fine -.- Malas nak bergelak ketawa hari nih. Mood sumpah tak baik. Kerja macam biasalah kan. Penat bin Letih tu memang tak dapat nak dielakkan. Ermm... Nak buat macam mana. Dah kata makan gaji kan. Kena lah ikut arahan. Kalau aku nih boss, boleh lah banyak ceritaaa. HEHE. Tadi petang aku duduk desserts. Alaa... kiosk yang jual ais krim tuhh. Aku ganti Kak Annisha sekejap sebab dia nak makan. Sumpah tak boleh blah uhh. Kecomotan aku semakin terserlah apabila tibanya ke ais krim choc top. Meleleh-leleh! Gentle cakap aku sendiri pun geli tengok ais krim yang aku buat tuhh. Aku rasa ni la faktor-faktor kenapa manager tak nak letak aku dekat dessert center. Pengotor ya amat. HAHA. Jangan gelak sangat lah kan. At least aku dah ada kemajuan dalam membuat choco top tuh. Better dari dulu la uh. HEE... Tapi kan, aku betul-betul tak puas hati dengan bekas yang taruk chocolate tuh. Dah la bekas chocolate tu tinggi. Aku sampai nak kena menjengket untuk pump chocolate tue. Hehhoo *_* Tiba-tiba aku teringat posting kak Nisha yang bertajuk ''kalu tiap hari macam ni, gua boleh jadi JANTAN'' Aku setuju dengan tajuk dia tuhh. Kalau hari-hari aku duduk kiosk, alamatnya memang lengan aku boleh jadi sebesar lengan The Rock dalam wrestling dkt Astro ESPN tue. Omakk aii... Nasib lahh aku nie kuat *kuat kerr?* HAHA. Takde maknanya. Aku perasan lah  kan, ada customer tu gelakkan aku sebab kena ''meninggikan diri'' untuk pump chocolate yang sangat susah di pump itu. Lepas ni kalau ada peti cadangan dekat McD, aku nak buat cadangan supaya bekas chocolate tu diletakkan di tempat yang rendah untuk kemudahan budak yang ''tinggi'' macam aku nih haa. HEHE. Aku punch out kol 8 tady tapi sampai umah dalam pukul 10.30 malam. Lama tak lama lah kan. Aku tunggu bus haram jadah lambat lah kann. Nasib baik ada kak Fynaa. Dapat la share rahsia dengan dia tadi. HAHA. Jangan bagitahu orang tau akak...

P/s: Sambung di next posting

Thanks for reading.