Thursday, 24 March 2011

Bosan punya pasal

24 March 2011- WE NEED FRIENDS IN LIFE
Holla. Bertemu kita kembali di malam yang indah ini. Hari nih aku balik kerja lebih awal daripada biasa. Almaklumlah sejak gaji crew dah naik nih, semua orang kena balik on time. Tapi best la uh. Dapat rest awal sikit. Semenjak dua menjak nih kan, aku penat sangat time tengah kerja uh. Aku pun tak tahu kenapa. Nak kata kerja berat, ermm... mana adoo uh. Aku rasa lah kan, mungkin sebab tak cukup tidur kowt. Selalunya kalau aku tak cukup tidur, mesti aku akan cepat rasa penat. Ouhh yeeaahh maaannn... Tadi first day kerja dengan rambut baru. HAHA. Macam biasaa! Aku kena bahan LAGI dan LAGI. Hushh *_* Tapi aku tak kesah pun. Sebab aku dah biasaa dah kena camtu. Malas nak sentap-sentap macam orang tua, nanti dorang tak nak bergurau dengan aku lagi dah. Biarlah dorang nak kata apa punn. Tak luak langsung badan aku nih haa. Yang penting, aku sayang korang.

Thanks for reading.