Sunday, 6 March 2011

Big Bored baby

 06 March 2011- BOSAN, BOSAN, BOSAN. SEKIAN!
BEWARE OF ME PEOPLES. This is my second post in one day. HAHA :D Ini lah padahnya kalau kebosanan melanda diri. On the way adalah my third post. HAHA. Aku tinggal dekat rumah sorang-sorang hari nih. Ekh, bukan sorang okey! I mean dengan BUBU si kucing hitam kesayangan aku. Family aku semua sudah pergi meninggalkan aku. Dorang balik kampung daa! Dari semalam lagi baliknya. So, malam tady aku tidur sorang-sorang la uh. Agak takut la jugakk! Tapi aku pandai cover okey. Buat muka gangster sikit. Takkan nak cengeng jeh kan. Erm... Aku malas nak ikut dorang balik kampung uh. korang faham-faham jea lah kan! Muka aku kan dah macam Hantu Kak Limah sekarang nih. Rasa nak berjalan-jalan pun tak hingin dah uh. Better duk rumah. Boleh tepek bedak sejuk tebal-tebal untuk hilangkan parut nih haa. Biar jadi cantik balik (cantik kew) HAHA... Oh man! Sumpah aku bosan duduk dekat rumah. Malang lah kan muka aku berparut, kalau tak... dah sampai Mid Valley agaknya aku nih. Duduk melepak sambil makan-makan ais krim kan. Yummy! Hush... seronoknyaa! Tak dapat nak dibayangkan. Oh yeah, aku ingat nak potong rambut aku and and rebonding sekali. Almaklumlah, dah KAYA sikit sekarang. HAHA *show off* What do you think huh? Aku tunggu parut dekat muka aku nih hilang je. Bila dah hilang, jeng jeng jeng... Terus lesap lahh! Pastu aku nak pegi saloon buat projek rambut aku. Nak buat rambut yang fringe dia boleh tutup dahi tuh. Nanti takde la nampak sangat bekas-bekas Mr.Parut dekat dahi aku nih haa. And member-member aku takde lah nak ejek aku ''padang golf'' lagi uh. Arghh... Malunya diejek sedemikian rupa. Dahi aku mana ada jendul doh. Pandai jee buat cerita kan. HAHA. Tapi lantaklah uh. Aku tak kesah pun sebab aku tahu dorang bergurau. So, aku tak nak lah tacink-tacink. Nanti dorang tak nak kawan dengan aku dah. Kesian aku! Dah lah lama cuti kan... Agak-agak dorang rindu aku tak? HAHAHA... Berangan lah kau Syeraa. Ops! Aku nih masih belum mandi lagi. Atau dalam bahasa lainnya ''KAMBING'' So, izinkan aku berlalu dari PC nih untuk ke toilet dan mandi. Jumpa di lain post yeah. Byebye. Wassalam *alim bhai* HAHA

Thanks for reading.