Monday, 7 March 2011

Aku Mangsa Stalker

 07 March 2011- NASIB KAU LAH SYERAA
Walaweyh... Aku sekarang sudah menjadi mangsa STALKER oleh manager-manager aku *Sila berikan tepukan wahai kawan-kawan* HAHA. Adoyaii! Kantoi pulak uh! Macam mana nak masuk kerja nanty nih? Sumpah lah aku malu doh -.- Kenapa mesti aku?? Oh tidakk! Nak tahu tak, Kak Era, Abang Muhammad dengan Abang Osman sekarang dok sibuk perli-perli aku. MEREKA STALKERR! Sukanya kalian bahan Syera kan ^^ Terima kasih! Nih semua angkara Facebook. Wahai Facebook, kenapalah engkau umum sangat? Gentle aku segan okey. Aku call McDonalds tadi. Serious lah kena ejek kan. Dengan Abang Osman lagi tuh. Wah... wah... wahh... Happy nya korang! Mentang-mentang Syera cuti. Nasib baik Abang Osman still ingat Syera, kalau tak lempang laju-laju baru tahu. HAHA. Aku pinjam ayat Kak Era kejap. Korang, please lah ekh! Kasihanilah Adik korang nih. To abang- abang dan kakak-kakak tersayang, Jangan lah dok bahan-bahan Syera. Kesian dekat Syera tauu. Dengan muka berparut lagi, nak pergi kerja bagai. Oh man!! Confirm- confirm lah kena bahan sebab muka dah macam Zombie. Pastu hal Facebook nih lagi. Haih... Hari pertama masuk kerja lepas 20 hari cuti, Syera menjadi mangsa buli lagi. HAHA. Hishh... Nasib aku lah kann. Sape suruh add dorang. Saboo je lerr.

Thanks for reading.