Wednesday, 16 March 2011

Abang, abang, abang

 16 March 2011- WE ARE SIBLINGS.
Hey hey hey blogger. Tengah buat apa tu? Sihat ker tak? Kalau sihat, alhamdulliah. Dan kepada yang tidak sihat itu, makan lah ubat okey. Mudah-mudahan cepatlah sembuh yaa. Cuaca sekarang nih memang tidak menentu. Hujan, hujan, hujan! Krisis bumi yang melanda Jepun sekarang nih menyebabkan aku takut nak keluar. Takut-takut terkena radiasi (bajet jeh lebih) Walaweyhh, Aku tak tahu kenapa dengan aku hari nih. Bukan hari nih je, hari-hari lain jugak uh. Mood tidak menentu. Mood swing laah -.- Mungkin aku rindu kan seseorang kowt. Yeahh... memang aku rindu kan seseorang punn. Abang, abang! Syera rindu abang lahh. Bila lah kita nak jumpa kan? Hari-hari cakap dalam telefon je, mana best uh. If face to face baru la gempak plus plus. Nak gaduh pun senang. HAHA. Sorry tau -.- Syera dh macam takde mood nak masuk kerja sekarang nih. Kalau lah Syera berhenti, agak-agak macam mana dengan abang nanty? Kitaorang dah pernah bincang dah pasal benda nih, and guess what... Aku kena marah okey. Dia tak kasi aku berhenti. Tapi nak buat macam mana kan. One day, aku kena tinggalkan dia jugak. And I hope he will understand me. For your information kan, Aku tak pernah sayang someone macam nih okey. Sayang yang dimaksudkan itu adalah sayang seorang adik terhadap abangnya lah. Bukan sayang macam kekasih tuh. Giler apee ^^ Boleh huru hara kalau benda tuh jadi. HAHA. Aku rasa macam aku ada abang betul-betul. BROTHERR! Yes, we are siblings. Not more than that okey. Whatever happens, we are siblings. Aku sayang dia macam abang betul aku. Korang tak payah nak buat gosip bagai ekh. Sebab gosip korang tuh takkan menjadi kenyataan. Amin!

P/s: Syera tak sabar nak gaduh dengan abang uh. HAHA :D


Thanks for reading.