Thursday, 10 March 2011

21 March

 10 March 2011- INGAT TARIKH NIH !
Assalamualaikum semua. Selamat bertengah hari saya ucapkan kepadaa korang korang semua. HAHA *Ada-ada je kau kan Syera* Hari ini hari Khamis. Esok dah Jumaat. Lepas tu datanglah Sabtu. Than Ahad pulak. Walaweyhh... Kejap jeh kan masa berlaluu. 20 hari cuti macam 2 hari jeh rasanya (nampak sangat penipu) HEHE. Macam-macam hal yang jadi dalam bulan March nih. Aku kena chicken pox, mama sakit, results SPM yang akan keluar pada bila-bila masa sahaja dan yang paling penting sekali BIRTHDAY AKU. Bak datang hadiah sini. HAHA *_* Demanding giler bhai.
21 MARCH 2011
Tarikh keramat nih merupakan tarikh aku keluar dari perut mama aku. Pertama kali aku melihat dunia milik tuhan. Aku rasa lah kan aku lahir time malam kowt. Sebab tuh aku gelap. HAHA. Gentle aku cakap okey! Memang aku gelap. Semua picture aku tuh editt je lebih. Picasa! Photoscape! dan yang sewaktu dengannya. Kasi putih. Aku tahu korang pun sama jugak macam aku. Nak cantik jeh lebih kan. HAHA. Orang selalu kata time birthday kena make a wish dulu. Wish aku untuk birthday kali nih ialah aku nak tengok mama aku sihat semula. Tu je yang aku nak mintak. Aku tak nak hadiah-hadiah semua nih. Aku tak nakk! Aku just nak tengok mama aku macam dulu balik. Arghh... sedih lah bila masuk part nih. Dah laa. Tak nak emo-emo nanti aku nangis. HAHA. Okey lah. Aku nak mandi. Jumpa di lain posting yup. Bye

Thanks for reading.