Friday, 11 March 2011

20 hari cuti? Kejapnya

11 MARCH 2011- ESOK HARI SABTU KE ?
Hai kawan-kawann. Berjumpa kita kembali yeah. Hari nih hari Jumaat. Walaweyhh... Esok aku dah start kerjaa. Esok hari sabtu kan? Haa *_* ya lahh. Aku dah start kerja. Dengan muka yang lengee macam nih, nak pegi kerja lah sangat kan. Nak sambung cuti lagi boleh tak Kak Era? HAHA. Fuhh... memang kau kena bebel lah kalau mintak benda alahh tu Syera oii. Tak puas-puas lagi ker nak cuti hah? ''Bukannya gua tak puas la kawan, cuma muka gua nih tak berapa nak baik lagi, lengee jeh. Sebab tuh gua malas nak pegi kerja. Gua cakap sama luu haa... gua tak nak duduk kaunter esok'' (macam lah boleh kan) HAHA. Bersiap sedia lah kau Syeraa. Esok hari Sabtuu. SATURDAY bhai! Semua crew ada. Lagi-lagi dah start cuti sekolah nih kan. Yang tak pernah nampak batang hidung pun akan kerja on this day. Memang kau akann kena bahan lahh hoy. Dulu siput, pastu saka sekarang nih apa pulak? Jeng jeng jeng ^^ Kau tunggu lah esok okeyy. Nanti kau akan tahu apa nama terbaru kau. Gentlee aku maluuu -.- Uwaaa... Nak nangis pun ada jugak nih. Takpe lahh Syeraa. Engkau tabahkan lah hati kau tuh. Pekakkan telinga butakan mataa. Lagipun bukan lama mana pun. Lagi seminggu dua hilanglah parut kau tuh (ayat nak sedapkan hati sendiri) Bermulanya hari aku bekerja nanty, aku akan jarang mengonline kan diri. No more facebook and also no more blogging. Kalau online pun... seminggu, dua tiga kali ajeh. Tu pun kejap-kejap. Nak update blog pulak? Erm, nampak gayanyaa dua tiga posting in one week je lerr. Aku kalau dah kerja mana ada masa wokk. Nak makan pun kadang-kadang boleh lupaa. Begitu hebatnya penangan kerjaa. HEHE. Ouh yeahh... Korang semua jangan nak rindu-rindu aku pulak (perasan lebih) HAHA. Tapi aku akan merindui korang lah. Yang rajin view blog aku tuh,
terima kasih daun keladi, 
Esok-esok view lah lagi. 
Okey kawan-kawan. Jumpa di lain posting. Byebye

Thanks for reading.