Sunday, 20 March 2011

1,2,3 Tukar !

20 March 2011- HAIH... TUKAR LAGI!
Hey boys and girls. What's up? (mood sedang menggedik) HAHA. Gentle aku cakap aku BOSAN. Setiap hari aku buat benda yang sama ajeh. Pergi kerja, balik kerja, online, makan, tidurr. Pastu bangun pagi, pergi kerja balik, online, makan, tidur bla bla bla blaa (sambil menguap) Walaweyhh... lifeless giler kan -.- Dah lamaaaa aku tak hangout. Pergi Pavillion lepakking dengan member-member lama aku. Entah-entah dorang pun dah lupa aku uhh. Memang padan dengan muka kau Syeraa. HEE *_* Actually, aku yang dah lupa jalan nak pergi Bukit Bintang tuh (percaya tak percaya?) HAHA. Serious bhai! Gua tarak tipu okey. Fine! Korang dengar tak lagu dekat blog aku? Haaa... AKU TUKAR LAGU LAGI. Suka tak? Suka tak? HEHE. Macam yang aku selalu kata... ''Blog aku, suka hati aku laa nak letak lagu aku uh'' Korang dengar je la ekh. Jangan sampai tertidur sudah

Thanks for reading.