Sunday, 12 December 2010

Thanks Zuzu sayang

12 DISEMBER 2010- SAYA GERAM BILA AWAK CUMEL DARI ...
Hey. Selamat tengah malam. Or it's actually dah nak pagi okey. Sekarang dah pukul 1 lebih and I'm still not sleeping yet. Damn! Alahaii mata... cepat lah engkau pejam jyeah. HAHA. Syera dapat tag daripada adik Zuzu manis. Thanks sayang.

So, some question for me. Silalah jawab okey
1-PASCAL cumel tak? ( haiwan kat photo tue ) 
*HAHA... That cutie animal nama dia pascal ke. Damn! So cute lah kan. Nama macam prinsip dalam Physics uh.

2-Anda rasa anda cumel ? jujur tw :D 
 *Tak kowt sebab ada ramai lagi yang lebih comel dari saya :)

3-Sila sambung ayat "Saya geram bila awak cumel dari _____"
 * SAYA kerana saya .... ( sambung lah sendiri okey )

4-Tag this his too 2 lucky person
 * Nantikan kemunculan saya di chat box anda.

Thanks for reading.