Thursday, 16 December 2010

Thanks Fieka Sayang

 16 DISEMBER- 600TH FOLLOWERRS BHAI !
Helloo! Selamat bertengah malam yaa korang. Sorry derr, Aku sangat lah susah nak tidur dua tiga malam nih. Maybe penyakit mata susah nak lelap dah datang kot. So yeah... Korang just ignore aku okey. Buat tak tahu jeh tentang kewujudan aku di tengah-tengah malam begini. If aku menyibuk kat shoutmix korang time malam mcm nih, makna nya aku tengah rajin ber-blogwalking lah tuh. *Saya follow awak, awak follow saya okey* HAHA. Jangan dengki la. Tak baik doh ^^ Hee... Alright. Tadi aku check shoutmix aku. Terkejut doh! Aku dapat award lagi. Gosh, kali nih special sikit. Aku jadi someone punya followerr yang ke 600... Aku ulang lagi sekali, FOLLOWER YANG KE 600. ngerti nggak dong! HEE... Wow, Banyak betul follower dia kan. Jealous saya ^^ HAHA. Btw, thanks for the awards yeah. Tu haa... kat atas tuh award dia. Terpapar gambar aku besar-besar kat blog dia. Malu I taukk -.- Korang check it out lah okey. Terima kasih saya ucapkan untuk pemilik blog iaitu adik FIEKA kerana memberi saya award itu. Thank you so very the much yeahhh. Sayang banget sama kamuu <3

Thanks for reading.