Tuesday, 21 December 2010

Raja Longkang

 21 DISEMBER 2010- SAYA "PAKAR" BERMAIN BOWLING
Hoy hoy ya hoyy... Hari ni kita gembiraa. HAHA. Aku dah giler dohh -.- Actually, aku malas nak update blog hari nie tapi nak buat macam mana, hati suruh update. So, aku kenalah ikut apa kata hati. Hari nih aku pergi main bowling dengan pak ngah Fadzly and the geng. The geng tuh terdiri daripada Wani, Amin, Fahmi, Halif and Nurul atau dalam kata lain sepupu and siblings aku doh. Malas lah nak keluar hangout dengan member. Almaklumlah kocek kiri dan kananku dah kosong. Alang-alang pak ngah nak belanja, aku follow lah dengan hati yang terbuka dan berbunga-bunga. HAHA. Mula-mula kiteorang bercadang nak main bowling dekat Ole-Ole, Shah Alam tapi masa tidak mengizinkan. Jalan dekat Shah Alam sumpah Jem giler. Sebab tuh aku tak suka Shah Alam uh. HEHE. Than pak ngah drive pegi Sungai Besi. Katanya main bowling dekat sana dapat murah sebab ada package. Tempat dia dekat Plaza 63. 63 ke 69? Ntah lahh. Aku pun tak sure. HAHA. For the first time aku jejakkan kaki aku kat pusat bowling tuh. Bangi Superbowl! Korang tak pernah dengar ke? Ade aku kesah ^^ Pergi search sendiri dekat Google Map ekh. HEE... Nak story skit pasal Plaza 63 nih. Tempat tuh best la jugak. Tak ramai orang and sangat sangat sunyi lah. Aman hidup aku untuk sementara waktu. Selalunya tempat bowling kan macam cinabeng bisingnya. This time I live in peace. HAHA. Kiteorang main 4 game.Sumpah lenguh and kebas tangan aku nih haa. Dah laa aku nih tulang je an. Rating dan corak permainan aku adalah: 1st game BERJAYA, 2nd game CEMERLANG, 3rd game RAJA LONGKANG, 4th game THE BESTT. HAHA. Tapi, aku rasa kebanyakkannya longkang je lahh. Sebab tuh rugi bawak aku main bowling. Tak pro langsung. Prosak boleh lah ^^ Nasib baik dorang pun sama jugak, baling-baling masuk longkang. Last-last semua join Club masuk longkang yang diketuai oleh Aku, Syahirah Jefri. HAHA. Sumpah best giler sebab dapat spend time dengan family macam nie. Kalau selalu kan best. Biar kopak pak ngah kiteorang kerjakan. HAHA. Lepas selesai upacara bermain bowling, Pak Ngah bawak kiteorang pegi isi perot. Ni pun dia belanja. Thank you so muchies pak ngah Btw, akak ada pantun special untuk pak ngah
Kalau ada sumbu di ladang,
bolehlah kita menumpang mandi,
kalau ada umur yang panjang,
bolehlah pakngah BELANJA lagi.
HAHA. SEKIAN 

Thanks for reading.