Wednesday, 8 December 2010

Oh my facebook

 08 DISEMBER 2010- FACEBOOK PUN DAH MACAM BABI
Hey guys. Hari nih Syera takde paper. Jyeahh... sumpah happy banget. HAHA. Esok aku akan mati sebab esok paper akauns. My last paper everr for SPM! For youe information, nak buat jurnal, lejar and whatsoever memang memeningkan kepala aku. Okey fine! kejap lagi aku nak study. Study macam mana nak atur masa aku buat sume tuh *azam je lebih* HAHA. Now, aku nak story pasal keadaan facebook sekarang. You know what, facebook memang sumpah macam babi sekarang nih. Tension aku -.- Especially yang gedik-gedik upgrade profile dorang tuh. Sumpah macam haram. Aku nak reply wall dorang pun bercinta tau. Sepuluh kali tekan pun tak send-send. Grr^^ Please lah weyh! Kalau time myspace dulu kita boleh lah nak maki hamun si Tom tuh, now dekat facebook nih, kita nak maki sape... Give me some name please! Aku tengah panas nih. HAHA. So kepada semua friends aku kat facebook tuh, please lah jangan upgrade profile korang ke profile yang baru. Biarkan yang asal okey. Profile tu dah lah buruk, semak samun plak tuh. Gambar nak besar jeh. Batak lebih -.- Aku tengah marah nih *terlalu mengikut perasaan* HAHA. Okey lah. Malas nak cakap banyak. Kepada budak-budak Biology: tahniah! Anda telah berjaya menghabiskan kesemua kertas SPM 2010 anda. All the best in life yeah :)

Thanks for reading.