Wednesday, 15 December 2010

Mesti Tonton ini movie

15 DISEMBER 2010- HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH.
Assalamualaikum. Hey peoples! My first words for today adalah COOL BABE! HAHA. Semalam, kiteorang satu family, aku, mama, Wani and Amin (without ayah sebab ayah kerja kan) keluar berjalan-jalan ke Mid Valley Megamall. Jyeah... Sumpah seronok lahh der. Maklumlah, dah lama tak hangout dengan family. Than, Mama belanja tengok wayang lerr. Kiteorang tengok cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah. Shushh... Best kowt cerita dia. Patut lah lima hari tayang dapat 5 juta. And yet, aku jumpa Tomok and his girlfriend. Makwe dia cantik lah. And Tomok sendiri sangat lah hot dengan SUPRANYA. HEHE. Thumbs up for you, Tomok. Ouh okey, back to story, I think cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah tu sangatlah best. Daripada 10 bintang kan, aku kasi 8 bintang untuk cerita komedi tuh. Ending dia memang tak disangka-sangkakan and tersangatlah bodohh tauk. Patutlah lah member aku kata; 'Syera you should watch that story. I think it's fun and interesting. I love it' See... Budak yang jarang tengok cerita melayu pun suka movie nie. Ni kan pulak aku... Kaki cerita melayu. HAHA. Panggung sumpah penuh giler la kan semalam. Sampai first seat betul-betul depan screen pun full doe. Nasib baik kiteorang cepat-cepat pergi beli ticket. Kalau lambatkan, kempunan derr. Almaklumlah dari hari Jumaat hari tuh aku nak tengok tapi tak pergi tengok-tengok an. Tapi aku salute lah dekat pengarah dia Si Mamat Khalid tu, Dia buat cerita dengan menggunakan tajuk yang orang takkan pegi tengok pada mulanya. Aku pun cmtue doh. HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH.
Argh... Mesti bosan punya story dia. Bla bla bla bla.... Tapi hakikatnya sangatlah best. Betul lah orang kata don't judge a book by its cover. So, bila berita pasal kehebatan dan kekelakaran story tuh tersebar, mulalah orang berpusu-pusu, berebut-rebut nak pergi tengok. Mana taknya, dah 6 hari tayang pun panggung penuh gilerr. Lagi-lagi tuh pukul 6.10 petang punya tayangan. Cuba kalau aku pegi awal sikit dari semalam, sumpah lah kan memang takkan ada ticketnya. Ntah-ntah tangga cinema tue pun orang nak booking kalau boleh. HAHA.  Good Job Mamat Khalid! Harap lepas nih buatlah cerita kelakar bodoh macam nih lagi ekh. Confirm aku akan pergi tengok. Percayalah! HEE... Dah habis movie tuh, kiteorang balik rumah. Around 10pm baru sampai dekat depan pagar. Dah penat kan. So tidur lahh. Tak sempat nak update post malam semalam. Tu yang hari nih baru nak tergedik-gedik update. HEHE. Sorry guys :)
Thanks for reading.