Sunday, 5 December 2010

Luck luck lucky

 05 DISEMBER 2010- 100TH FOLLOWERS YAW!
Good morning beauty! Selamat pagi abang kachak! Dah sarapan ker? HEHE. Pagi-pagi dah online kan aku nih. Apalah nak jadi dengan anak bertuah Encik Jefri ni uh. SPM still ada dua paper tapi dia nih boleh nak online online lagi. Bersuka ria bagai an. Haihhh... Syera oh Syera! Please lah fokus uh.  Just 2 more papers to go! Lepas tuh kau dah merdeka. Jyeahhh.... HAHA. Okey. Pagi-pagi lagi aku dah diberi award oleh seorang adik manis. Auw ^.^ bertuahnya aku. Masuk kali nih dah 2 kali aku jadi 100th followers untuk my coolest blogger friends. First first hari tu dapat Elmo besar, now dapat Crown pulak. Thank you so much to adek RISYA RAWK sebab bagi 'akak' Syera award nih. Saya sangat sangat menghargainya :)
Thanks for reading.