Thursday, 2 December 2010

Jari hantu untuk kau !

02 DISEMBER 2010- BATAK LAH KAU MINAH !
Halllluuuu :) Syera in the house. HAHA *gedik lebih* Okey. Now nak story sikit pasal satu hamba allah nie. Tak perlu lah aku sebut namanya. Nanti dia malu pulak uh. Kesian dia -.- Terjun lombong pulak nanti. HAHA. Haihh... Aku gelarkan dia budak kpochi. Kerja dia dok sibuk tanya berapa follower aku. Kacau dia ke if follower aku ramai! Tak langsung kan. Tapi tak tahu lah kalau-kalau dia boleh mati if follower aku lagi ramai dari follower dia an. Haishh... Pelik betullah. Sebab follower pun nak cari gaduh dengan aku. Adoyy... Kita dalam dunia blog nih kena lah hidup bersatu-padu. Bukannya nak merosakkan di antara satu sama lain. Sayang, don't worry lah. Follower I baru ada 5+++ sahaja. Tak tahu lah 5 apakan. 50 ke, 500 ke, 5000 ke... Tapi, Tapi 5000 tu memang tersangatlah mustahil uh. Kalau blog aku se HOT dan se GAH blog Justin Bieber ke, tak pe lah nak 5000 bagai an. HAHA. And again, stop stalker-ing me okey. I'm NOT a lesbiann. Jangan nak ayat-ayat aku doh -.- Aku takde perasaan langsung dekat perempuan! HAHA *evil laugh*
Thanks for reading.