Monday, 13 December 2010

Have a bad day

 12 DISEMBER 2010- MALANGNYA NASIB KU !
Hey peoples. Nak story mori sikit pasal kejadian tadi. Nak tahu tak, tadi kan beg aku tersepit dekat tangga bergerak doh. Alahh, si eskalator tuh. Damn! Sedihnya. Habis beg aku koyakkk. Tunggu lah aku jadi peguam nanti! Aku nak saman pasar raya tuh. HAHA. Actually salah aku jugak lorh. Aku mengaku okey. Padan lah dengan muka aku an. Wekk -.- Ada ke patut ikat tali kasut time eskalator tuh bergerak. Apa lagi kena telan lah beg aku. Nasib baik aku sempat tarik, kalau tak dengan aku-aku sekali kena 'makan' dengan makcik eskalator tuh. Tapi takpe lah, aku jadikan perkara tuh sebagai pengajaran untuk diri aku dimasa akan datang.  
Nasihat saya untuk semua, Janganlah buat hal semasa eskalator tengah bergerak. Nanti diri sendiri yang merana. Padan muka! HAHA.

P/S: Benda nih pun aku nak story dekat blog an. Poyo tol. AHAHA

Thanks for reading.