Sunday, 12 December 2010

Dimana pacarku ?

12 DISEMBER 2010- DIMANA BOYFRIENDKU?
Good morning bloggies. What's up yaw? Ahaa.... Saya nih kan pelik tau. Tidur sumpah bapak lambat, tapi bangunnya... alahai! Awal banget dong. Tak tahan kowt. HAHA. Macam mana nak kasi bangun lambat pun gua tarak tau. Okey fine! Tadi pegi jalan-jalan dekat tumblr.com Jyeah, aku memang ada tumblr but tak tahu apa function dia, so ku biarkan dia mati begitu sahaja. HAHA. Sibuk dok follow-follow tumblr orang tapi tumblr sendiri zero meyh. HAHA. Hampeh! Sedang asyik membelek photo-photo yang memang gempak kat situ, tetiba aku terjumpa satu quotes nih.
 Tetiba jeh aku sedih. Jeng...jeng...jeng ! HEHE. Yeah. Di mana boyfriendku? Aku pun tak tahu. Last dia bagitahu aku dia kata dia nak pergi bercuti dekat Pulau Langkawi dengan sepupu dia. Sampai sekarang, takde khabar berita lorh. Ntah-ntah dia dengan cousin-cousin dia dah mati lemas dalam laut tu. HAHA *Jahatnya aku* But betul apa. Aku rasa dia dah lain sekarang. Dah tak macam dulu. Maybe dia dah boring dengan aku or maybe dia dah jumpa girlfriend yang lagi the bomb and the hot daripada aku dekat Penang tuh. Alah, biasa lah kan. Hati lelaki kan senang berubah. Pantang nampak yang hot and sexxy sikit, pasti dorang akan berpaling punya. Aku tak pelik pun kalau dia macam tuh. Dari cara dia pun aku tahu dia kuat menggatal. Budak hot lah katakan an. Kalau kitaorang break pun, aku tak kesah langsung. Sumpah doh! Aku takkan marah and benci dia sebab dia baik. Sepanjang kitaorang together nih sekali pun dia tak pernah marah aku. Sebab tuh aku sayang dia. But now aku tak tahu aku sayang dia as apa. Adakah sebagai boyfriend aku lagi ataupun hanya sebagai kawan baik jeh? Huh... Lantaklah an. Asalkan aku dan dia bahagia. Just go with the flow and aku sentiasa doakan kebahagiaan and kesenangan kau walaupun kita berkawan je nanty. Thank you :)

p/s: Dulu everyday dia text aku, but now sehari sekali pun susah. Walaupun kau busy macam mana pun, at least text la aku walaupun sekali kan. Nie kau buat aku macam tunggul. HELL WHAT !

Thanks for reading.