Monday, 20 December 2010

Cinta Kirana dah habis

 20 DISEMBER 2010- GONNA MISS THIS SINETRON
Hey korang. Rindu aku tak? HAHA. Sorry lah. Aku agak malas nak update blog dua tiga hari nih. If update pun sikit-sikit aje. Biasalah kan. Aku busy dengan kehidupan yang dipilih oleh aku sendiri. Lagipun mood aku skarang pun tak menentu uhh. Kejap happy, kejap bosan, kejap sedih, kejap marah dan bla bla bla... Entah-entah aku nak gila agaknya.*joking* HEHE. So, macam biasa aktiviti aku time duduk rumah memang sangat membosankan. Haih... Korang mesti tertanya-tanya kenapa aku tak nak kuar merayap kan? Jawapan untuk soalan tuh adalah: No money no talk! Kalau hangout pakai air liur sumpah everyday aku keluar. Poket dah kosong nihh. Now, kena usaha cari duit sendiri. Sekian terima kasih! Tuh la jawapan dia wahai kawan-kawan sekalian. HAHA. Oh yea... Rakan-rakan, tadi kan last episod CINTA KIRANA. Auw auw auw Sudah tentu saya tidak akan melepaskan peluang untuk menonton sinetron tuh *walaupun astro banyak kali ulangkan* Seriusly saya akan merindui Cinta Kirana. Ending dia sumpah sangat-sangat comel. Aku suka RAKAAA EVANDRA ♥ *bukan nama sebenar dia tau* HEE. Hope new sinetron yang ganti Cinta Kirana tuh akan meletup macam Cinta Kirana jugaks.

Thanks for reading.