Monday, 6 December 2010

Cemburu lebih!

 06 DISEMBER 2010- SORRY! I'M JEALOUS RIGHT NOW -.-
Hey guyss. I just finished answering my chemistry paper tady. Its kindda hard lah. Aku jawab paper tuh ikut common sense jeh. HAHA. Sumpah memang susah. Aku serius lah! Susah okey. Korang tak percaya pahal? HAHA. Finally, budak ICT dekat sekolah aku dah MERDEKAA! Sumpah aku jealous tahap gaban -.- Dorang merdeka dulu daripada aku, Oh mann! I'm so fucking damn jealouss lah. Arghhh... Kenapa mesty mereka merdeka dulu? Lepas budak ICT, budak Biology pulak. Lepas tuh baru budak akaunsss. Sedihnya saya. Akauns last sekali kowt. Actually, takde la last sangat an sebab budak ekonomi asas lagi lama meyh. Dorang punya paper 20 Disember bersamaan dengan hari terakhir SPM 2010. Cett... lama banget! Nasib lah aku tak amik ekonomi asas uh. Kalau tak lagi merana lah aku. HAHA. Khamis nih last paper aku. Jyeahh... Sumpah aku tak sabarrr. Wahai masa, cepatlah engkau berlalu. Aku nak menamatkan semuanya dengan segera. Plan aku lepas SPM adalahh.... zzzzzz Tidur lah apa lagih. HEHE. And and hangoutt. Aku nak sambung balik aktiviti berjalan-jalan aku dekat BB uh. Rinduuuunya! AHA... Oh yea, esok aku takde paper. Rabu pun takde. So boleh lah rehat sikit. Online and mengadap PC nih lelama kan. Jangan jealous ya. Lepas aku abis SPM lagi lah bermaharajalela aku. 24 hours at PC. Makan online, tidur online sume online-online. HAHA. Korang akan nampak aku jeh dekat shoutbox korang uh. So just wait and see. Check it out bebehh.



Thanks for reading.