Monday, 22 November 2010

Selamat Bersunat Amin !

21 NOVEMBER 2010- DAH BESAR DAH ADIK AKU TUE!  
Assalamualaikum. First of all aku nak ucapkan selamat bersunat dekat adik aku yang sorang nih, Muhammad Al-Amin Jefri. Yeah, semalam dia bersunat. Biasalah kan cuti-cuti sekolah ni. Kiteorang pun terkejut bila dia kata dia nak bersunat. But than bagus lah uh. Dia pun dah besar so better sunatkan cepat sebelum dia bertambah-tambah besar lagi. HAHA. Okey semalam mama buat kenduri doa selamat sikit. Kenduri ni dinamakan 'kenduri emergency' sebab last minute punya planning. Memang last minute giler lah. HEHE. Kiteorang tak jemput ramai orang pun but than still meriah. On the other side, Aku tak baca buku langsung semalam =.= Tak sedar-sedar diri lagi  nak SPM an. Tapi nak buat macam mana lagi. Aku kena lah tolong mama sebab kiteorang kekurangan kakitangan pekerja. Makin SPM nak dekat ni, makin malas rasanya nak study. Apalah nak jadi an. HEHE. So yeah, Back to business. Ramai lah jugak orang datang. Lauk semua habis dimakan sampai ada yang mintak tapau nak bawak balik. Aku pun tak tahu apa yang sedap sangat an, but aku akui masakan mama memang lah THE BOMB. Semua orang puji masakan mama. Walaupun mama masak sorang kan, but still TIPTOP. GO MAMA! Nak tahu macam mana keadaan Amin? HAHA. Kelakar lah dia. Kena sunat sampai tak boleh bercakap. Dia diam jeh. Sepatah ditanya, sepatah dia jawab. Tak macam selalu. Mulut macam burit ayam. Wekk. HEHE. Maybe sebab sakit sangat kot. Kesian dia! Alah, sakit kejap je uh. Rilexx! Tapi yang membuatkan aku jealous ialah dia MASYUKKKKK. HAHA. Banyak orang kasi dia 'ufti' doh -.- Bengang jeh aku. Kejap-kejap RM 10, pastu RM 10 lagi last-last aku tengok RM50. OMG! KAYOO DEN. HAHA. Takpe lah. Nanti dia dah okey, aku nak 'pau' dia. Yeah, baik punya kakak. Alright. A special THANK YOU aku ucapkan dekat Wani, mama Khaty, Ayah Jefri, Emak Siah, Makngah Ijah, Pakngah Man, Mamat, Tok Ngah Arip, Aishah dan lain-lain kerana telah membantu memeriahkan majlis. Thanks you!
Thanks for reading.