Friday, 19 November 2010

Romantik la sangat !


19 NOVEMBER 2010- SPEECHLESS ! 
Hey again ! Sorry lah kalau aku posting banyak sangat story kan. But lantaklah uh. Blog aku. Suka hati aku la an. *Kau kesah ke? Jangan doh. Aku yang menaip bukan aku suruh kau. HAHA. Okey. Tadi semasa aku berfacebook-ing, aku ada la usha sorang mamat nih punya facebook. Aku terpaksa mengakui yang dia sangat lah hensem. HAHA. Gatal bhai -.- But bukan tu motif aku. Tujuan aku pegi kat profile mamat uh sebab nak tengok video 'Romatika Di Kuala Lumpur' yang member aku tagged kat aku. Sorry bhai! Aku x sempat nak usha video uh sebab aku ter-remove tag kau meyh. HEHE. But don't worry! Dekat home FB aku dah berlambak orang share video nih. Malu doh bila aku tengok video uh. Perempuan uh sumpah takde harga diri. Dia yang start cium laki uh. Yang lelaki uh pulak bapak poyo ya rabbi. Stim ke abang?? Huh... Apalah nak jadikan. Muka dia terang-terang masuk youtube. Mak bapak dia tengok anak-anak dia buat perangai, Tak malu ke uh? Bukan mak bapak dia je yang tengok malah satu dunia boleh view. Taip je 'kiss', 'romantika', 'cium' dan yang sewaktu dengannya, muncul la video uh. Masya Allah! Tapi kan, Aksi nih memang dah biasa aku tengok dekat area bukit bintang dah. I mean secara live tanpa ada cut cut walaupun seminit. So tak pelik pun. Just kali nih aku rasa ianya open sangat. Dekat tengah-tengah jalan raya plus laluan orang ramai pulak tuh. Betul la orang cakap. Malaysia dah maju! Setaraf dengan Amerika Syarikat. Nak cium molot pun dah boleh dah dekat mana-mana. Tak payah nak sembunyi-sembunyi lagi macam dulu. Dekat depan pintu masuk Pavillion pun masyuk. Fuh... Seronok lah uh kalau macam nih. HAHA. Bodoh la Syera -.- HEHE. Aku post benda nih bukan lah nak aibkan sesiapa. Just nak tunjuk je perangai budak-budak remaja sekarang. Aku nak nasihat kan pun tak boleh sebab aku takut aku pun jadi macam nih suatu hari nanti. Siapa tahu kan kerja tuhan. But insya allah, aku mintak dijauhkan daripada perkara-perkara sebegini. Btw, mamat dalam video nih aku penah nampak lah. HAHA.
 
Kalau aku better aku pilih KLCC daripada pilih lelaki mcm dia nih -.-
p/s: Kumbang bukan seekor, Bunga bukan sekuntum.

Thanks for reading.