Tuesday, 2 November 2010

Please buy me this !


2 NOVEMBER 2010-MAMA! I WANT THIS SHOES -.-'
OMG! What I like about this video huh? Cuba lah teka. Teka! Teka! HEHE. Bukan sebab Justin bieber lah, Usher? Lagi lah bukan. Penari dia? LOL... Memang TAK lah kan. Apa yang aku suka pasal video ni adalah KASUT DIA ♥ Yeahh... KASUT DIA You know what ? KASUUUUTTT DIA. Alah kasut yang dorang pakai uh. It's damn lawa lah kan. Aku memang selalu usha video ni sebab bila aku tengok kasut dia, aku beranganlah yang aku pakai kasut tu. Acececeh :) HAHA. Nak beli memang TAK lah kan. Dalam proses! Sedang mengumpul duit. Insya Allah hujung tahun ni dapat lah. Aku rasa kalau aku dapat kasut ni, memang aku tak kan pakai lorh. Buat display dekat almari dah lahh. Puas hatii aku. Selagi tak dapat, selagi tu lah aku akan berangan-angan. HEHE (!) Okey la tuh.
Thanks for reading.