Tuesday, 23 November 2010

I'm A superstar !

23 NOVEMBER 2010- BAK KATA FATIN KITA SUPERSTAR :D
Heyhoy. Yeay, Hari ni Syera dapat award lagih. Malunya nak terima uh -.- winkwink. Btw, banyak pulak masa aku nak update blog time-time SPM ni kan! But lantaklah. Dah orang kasi kite kena lah terima. Amanat orang jangan dilewat-lewatkan.  Tak baik doh -.- HAHAHA. Okey! This time Syera dapat award daripada adik strawberry comel iaitu FATINN. Korang viewlah Blog dia. Banyak sangat strawberry. Yummmmyyyy! Letak chocolate memang sedap. Strawberry and chocolate. Hehh, Dah macam Siti and Datuk K pulak. HAHA. So yeah. A big Thank you saya ucapkan dekat adik Fatin comel sebab bagi 'akak' Syera awardd. Satu kiss untuk kamu. Muahhhh
(Nie awardnya)
SOALAN MAKCIK BEBEL UNTUK SAYA.
1. Sila jelaskan kenapa anda suka berblogging .
*Kenapa ye? HAHA. sebab saya suke merepek + meraban lah. Sape lagi nak dengar saya merepek selain blog saya nih. HAHA. Lagipun blog pun best lah. boleh cari kawan baru meyh

2. Apa motif anda nak tarik follower ? Anda superstar ke ?

*Actually follower saya tak banyak mana pun. Beberapa kerat jeh. HAHA. Malu nak mention jumlahnya. Saya tak suka nak paksa-paksa orang follow blog saya. Biarlah dorang follow sendiri dengan hati yang ikhlas.

3. Cerita sikit perangai anda .
*Saya suka LEPAKKING + O N L I N E + TIDUR . Takde life kan ? HEHE .

4. Best tak dapat award ? Excited maybe ?

*Best memang best tapi malulahh nak terima award-award nih. HAHA *Poyo bagai*

5. Pernah tak terfikir nak masuk magazine aka nak me-war-warkan blog anda ? Mengapa ?

*Ceh, tak mahu lah. Malu kowt. Blog pun selebet nak masuk magazine. Oh tidak! HAHA

6. Sila tag blogger lain untuk menerima award ini .
*Yeah, saya suka tagg-tagg orang nih. Dengan besar hati saya beri award nih dekat
-http://asweetnitemareofmine705.blogspot.com/


Thanks for reading.