Wednesday, 24 November 2010

Gimik semata-mata

24 NOVEMBER 2010-SUKA SUKI SUKU :D 
Hey guys. Tumpang lalu boleh tak -.- Aku nak update baby blog aku nih kejap. HAHA. Aku ada gosip nih! *Nak tahu tak ? Blog ZUZU dah lain. Grrr ^^ CANTIK BANGET DONG ! Jealous =.= aku. HEHE. Hoitt... Mengumpat pulak kerja aku nih an. Astagfirullahalazim! SPM Syera. HAHA. Okey fine! Aku update blog kali ni bukan sebab nak mengumpat orang tapi nak betulkan kekeliruan yang melanda. Capital A tanya aku why aku suka tukar-tukar relationship status dekat FB. Aku cakap aku suka buat macam tu. So what hah? Biarlah nanti ada orang nak mengorat aku doh. HAHA. Suddenly dia marah -.- Nak merajuk bagai. Blah lah ko sayang . Tak nak aku pujuk. Aku pun tak text dia. Tiba-tiba aku tengok malam tu ada mesej dari dia. Hehh... last-last kau yang poyo-poyo text aku balik an. pergi lah merajuk lama-lama uh. HAHA. Rilex lah sayang. Aku main-main jeh kot. Ko nak jealous pahal. Benda kecik pun ko nak gebang kan. WEK. HEHE. Okey lah. Aku dengar cakap kau kali ni. Kau nak suruh aku buad press conference pasal relationship status tu kan. Okey aku buatt! Banyak ko punya press conference atuk nyanyukkk. HAHA. Nak hambikkkk ^.^
INI HANYALAH REKAAN SEMATA-SEMATA. TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN YANG HIDUP ATAU YANG TELAH MENINGGAL DUNIA. SEMUANYA HANYALAH GIMIK UNTUK MENYAKITKAN HATI SESEORANG. HAHA. PADAN MUKA KAU ! 
TERIMA KASIH :)

Thanks for reading.