Saturday, 20 November 2010

Follower kau banyak doh :)

20 NOVEMBER 2010- JEALOUS SEBENARNYA -.- HAHA
Saya memang suka follow blog orang tapi orang je yang tak suka follow blog saya (!) 
Dramatik tak ayat aku uh? HAHA. Actually aku rasa memang betul pun. Aku jealous bila tengok orang yang ada banyak-banyak followers nih. Ada yang sampai 1000++ deyh. OMG! Hebatnya kalian! *I'm jealous actually -.- * Follower aku? Sekerat je la weyh. Malu nak mention dekat sini. HAHA. So now aku bercadang nak 'upgrade' blog aku biar canggih sikit supaya semua bloggers terbuka hati nak follow blog aku nih. Macam blog member aku uh. Tapi dia memang layak pun dapat banyak followers sebab blog dia sangatlah SUPERBB meyh. So, malas nak cakap banyak. Aku nak start 'upgrade' blog aku  SEKARANG! tahu tak, SEKARANG! Ekh, sekarang lah sangat an. AHAHAHA ;D
Thanks for reading.