Friday, 5 November 2010

Deepavali laa :)

5 NOVEMBER 2010-HAPPY DEEPAVALI PEOPLES !
Hey hoy. Selamat menyambut hari Deepavali! Happy Deepavali ekh! Korang pergilah translate sendiri perkataan hindi tu kat google translate. Aku malas nak bagitahu.Sekarang semua dah senang. Zaman pun dah maju. Semua nya di hujung jari je kan. Ahaa... Jom story pasal deepavali pulak. Almaklumlah, aku tengah takde kerja nih. HEHE :) OMG! nak tahu tak, malam ni aku nyaris nyaris nak kena penyakit jantung. You know what ! Sakit jantung atau dalam bahasa inggeris nya HEART ATTACK. Arghhh... tak aman hidup aku nak online malam ni. Dah macam kat medan perang dah rasanya. Meletup sana, meletup sini. Boom sana, boom sini. Haih... orang lain pun raya jugak tapi takde la segempak ni. HAHA . Hari raya aidil fitri pun tak SEHAVOC ni uh. Ceh, sabar je lah Syera! HEHE (!) Tapi nak buad macam mana kan. Kita hidup dalam satu negara. So, kenalah hormat perayaan agama lain. Dah kata Satu Malaysia kan! Dorang boleh hormat orang islam main mercun time raya takkan lah orang islam tak boleh nak hormat perayaan dorang pulak kan So yeah, Selamat hari Deepavali. Esok aku nak pergi mintak aci depan rumah aku ni muruku sebalang. Agak agak dia nak bagi tak ekh. HAHA. Okey lah. Nak sambung dengar bunyi mercun.
Booommmmm kebaboooommmmm... HAHA .

Thanks for reading.