Friday, 19 November 2010

Bodoh giler -.-


 19 NOVEMBER 2010- SYERA DAH BOSAN MACAM NI !
Hey blogger(s) Selamat bercuti aku ucapkan kepada semua pelajar-pelajar sekolah di Malaysia ni. Amboi! Seronok lah korang kan nak bercuti sakan nie. Kepada budak-budak form 5, rilex meyh. Lepas SPM korang cuti la sepuas-puasnya. Okey! Kite Back to business yeah. Posting aku kali ini bukanlah mahu mengaibkan sesiapa tetapi hanyalah sebagai luahan perasaan aku terhadap mereka yang bergelar lelaki. Betul lah apa yang orang kata. Lelaki kalau merajuk lebih teruk daripada perempuan. Aku sudah biasa mengalaminya. Apabila timbulnya pergaduhan, memang aku yang akan mengalah. Aku malas mahu memanjang-manjangkan cerita. Yang lelaki hanya tahu merajuk, merajuk dan merajuk! Dan kerja aku adalah memujuk. Huh... aku dah penat begini. Bila aku merajuk takde sape pulak nak pujuk doh -.- NOOB giler ! And now aku dah malas nak layan korang. Suka hati korang lah nak merajuk ke ape ke an. Aku dah pujuk sekali korang tak nak dengar, sudah lah. Pegi blah! Cari lah orang lain yang boleh tahan dengan perangai korang uh. Akhir kata, Syera takkan jadi kaki pujuk lagi!
Take this note okey -.-
Thanks for reading.