Thursday, 4 November 2010

Ada Aku Kesah ??

4 NOVEMBER 2010- YES, I'M SINGLE ! SO WHAT HUH ?
Mind your own business bolekan ? Dah takde kerja lain ker sampai nak sibuk sibuk amik tahu hal orang nih -.- Please laweyh. Grr^^ Aku meluat betul lah dengan makhluk tuhan yang suka nak busybody dalam hal peribadi aku ni. Haish... Aku tak kacau hidup korang kan, so jangan la amik tahu hal aku doh. Aku single ke apa ke, tak kacau hidup sesiapa meyh. So, back off lah kan! Aku memang tak 
SE HOT kau. Kau HOT kan, sebab tu la asyik game lelaki je kerja kau. Ok fine! Memang aku tak laku, sebab tu la takde sape nak dekat aku. Memang aku memilih sebab tu la dah form 5 pun tak couple couple lagi. So what huh? Kau tuduh la aku apa pun, aku tetap tak kesah. Mengutuk la sepuas hati kau kalau itu yang dapat bagi kau kenyang kan. Aku malas nak kacau sebab aku tahu suatu hari nanti tuhan akan tolong balaskan untuk aku. haihh... Susahnya hidup! Bila couple orang mengutuk, time single pun kena kutuk jugak. Inilah yang dinamakan dugaan. Kita kena berani tempuh aje uh. Bukan semua orang suka bila kita bahagiakan . Mesti ada punya yang iri hati. Lantaklah! Yang aku tahu aku happy hidup macam ni. Pedulikan segala kutukan orang kerana ianya sedikit pun tidak menjejaskan periuk nasi aku. Terima kasih kepada mereka yang menyertai fan club ANTI SYERA. Teruskan usaha korang tu kerana Syera tak pernah kesah pun. Disini saya ingin mengatakan sesuatu kepada pengutuk pengutuk yang terkutuk tu. Terimanya perkataan ni ;
HOI, ADA AKU KESAH??

Thanks for reading.