Wednesday, 10 November 2010

Blog pun ada TAGGED kan !

 10 NOVEMBER 2010- THANKS FOR THE TAGG YAW .  
Salam Satu Malaysia Peoples! Hari ini, Syera telah di TAG oleh seorang rakan blog yang baru. Haa... sape cakap buat blog tak boleh dapat kawan. Boleh apa! Actually blog nih sama jeh mcm Facebook, Myspace, Twitter and whatsoever kan, cuma blog nih sedikit complicated jeh. Sebenarnya buat blog ni memang lah seronok. Banyak story boleh di kongsi bersama- sama rakan bloggers yang lain. Oh man! Syera dah start merepek. HAHA (!) Dah lah. Back to business yeah. Soalan tagged uh ada kat atas tuh haa. Okey Syera nak start sekarang. Boleh ke tak... boleh ke tak ? BOLEH LAWEYH ! HEHE ;D
Oh yea, sebelum tu, Just nak cakap a very special thanks to YANA and her BABY BLOG kerana telah men-tagged Syera.

25 random things, fact, habits, or goal about you. 
1- Nama penuh seperti yang tertulis didalam kad pengenalan adalah SITI NORSYAHIRAH BT JEFRI.
2- Tidak suka apabila dipanggil SITI kerana nama itu terlalu tua bagiku.
3- Terlalu mengemari AYAM tidak kiralah dimasak apa.
4- Sangat berharap untuk mempunyai NIKON DSLR nya sendiri.
5- Berharap agar JUSTIN BIEBER datang ke Malaysia tahun hadapan.
*Sumpah aku akan beli tempat duduk depan sekali tidak kira lah berapa harga tiketnya
6- Suka bermain FACEBOOK walaupun kadang kadang benda tuh membosankan.
7- SUPRA oh SUPRA! Tak sabar nak beli kasut terhangat dipasaran nih.
8- Suka TIDUR disiang hari dan BERJAGA dimalam hari.
*Burung hantu ke apa hah ? HAHA ;D
9- Terlalu taksud dengan perkhidmatan maxis iaitu SUPERSAVERS sehingga membinasakan handphone aku
*Lama sangat bergayut sampai rosak speaker handphone aku doe.
10- Boleh ONLINE selama 25 jam sehari walaupun itu mustahil.
11- Mengalami penyakit NERVOUS sehingga boleh membuatkan aku menggigil apabila menyertai sesuatu function.
*Terlalu takut la der -.-
12- Berharap agar RANDY PANGALILA sudi menjadi boyfriend aku walaupun itu mustahil. HAHA
13- Tak suka kepada mereka yang PERASAN BAGUS sedangkan diri tu haprak macam kain buruk.
14- Suka meng-USHA PAKWE-PAKWE HOT apabila aku bertandang ke Pavillion.
*Ku rasakan mereka agak bergaya apabila duduk melepak di depan Pavi uh.
15- Suka BERSHOPPING tapi tak berduit pun. Setakat WINDOW SHOPPING tu boleh lah. HEHE.
16- TAK SUKA dengan perangai seorang hamba Allah ni. My god! Believe me, She a BITCH =.=
17- Suka MENYANYI walaupun suara macam katak.
*I mean LAGI SEDAP dari katak lah. AHAHA
18- BENCI kepada mereka yang suka bermuka-muka.
*Tuhan bagi satu muka dia sibuk-sibuk nak ada banyak muka. Pahal ntah ^^
19- Selalu kena MARAH dengan mama sebab terlalu malas nak tolong dia kat dapur.
*Aku bukan malaslah, just tak minat jeh. HEHE (!)
20- Tidak suka menaiki MONOREL apabila terlalu ramai orang menaikinya pada waktu yang sama.
*Bau ketiak sumpah aku tak tahan doe! Takut termuntah kat situ jeh nanti
21- Aku TAK HOT dan TAK SECANTIK mereka diluar sana.
*Syukur dengan pemberian Tuhan ini walaupun ada kelemahan pada diriku ini.
22- Berharap agar CINTA SEJATI itu akan muncul suatu hari nanti
*Aku dah penat kena game la babi -.-
23- Akan MENITISKAN AIR MATA apabila membaca surah yassin di kubur Allayarham Mohd Fadhil
*Bukan Boyfriend aku la sayang tapi Pak Long kesayangan kami -.-
24- Sangat menggemari GAYA FESYEN YUNA. Oh Damn! She AWESOME lah!
25- BOLEH MENGHABISKAN RM20 TOPUP dalam masa tidak sampai sehari.
*Main SMS banyak sangat laweyh. HEHE

Finally dah siap 25 facts about myself. And now kerja aku nak cari 25 orang untuk ditagged pulak. Bye :))
Thanks for reading.