Monday, 1 November 2010

Love is Blind !

 1 NOVEMBER 2010- I CANNOT MAKE A DECISION NOW.
SYERA, ADAKAH ENGKAU SUDAH JATUH CINTA ?
SYERA, PERLUKAH ENGKAU JATUH CINTA ?
SYERA, MANA PERGI JANJI-JANJI KAU TAK MAHU JATUH CINTA SEBELUM SPM ?
SYERA OH SYERA !
Macam-macam persoalan yang bermain di fikiran aku sekarang ni. YA, memang betul aku sudah jatuh cinta tapi aku tak pasti dengan perasaan aku sendiri. Aku masih lagi tercari-cari  diri aku yang sebenar. Aku takut untuk jatuh cinta lagi kerana aku telah banyak kali dipermainkan. Aku tak sanggup kecewa untuk kali kedua selepas aku beri sepenuh kasih sayang aku dekat lelaki yang bernama Fariq. Ya Fariq ! Dia lah lelaki yang telah mengajar aku erti couple yang sebenar. Walaupun hubungan kami bukan dalam jangka masa yang lama, tapi amat susah untuk aku melupakannya. Sampai sekarang, nama dia masih lagi berada di dalam hati aku. Tapi aku percaya pada takdir, kalau dah jodoh tak ke mana kan. Aku bahagia apabila aku mengetahui dia bahagia. So, sekarang aku kena mulakan hidup baru bersama-sama dengan orang baru. Aku akui memang aku sayang dekat satu budak ni, but aku tak sure adakah dia ikhlas menyayangi aku. Aku tak mahu ditipu seperti dahulu lagi. Cukuplah sekali aku menangis kerana cinta dan aku tidak mahu ianya terjadi lagi. Berikanlah aku petunjuk ya Allah. Adakah dia yang terbaik untuk aku? Adakah dia akan menyayangi aku seperti mana aku menyayangi dia? Adakah dia tidak akan menyakiti hati aku? Adakah dia yang terakhir bagiku ? Ntah lah. Hanya tuhan yang boleh memberi jawapannya. Aku akan terus berdoa dan berdoa. Capital R yes, I do love you. Bye
Thanks for reading.